Administratie
Business
Finante
Fonduri UE

Specialistii in advertising: Logo-ul nu poate ramane asa, cu frunza aceea. Dar diferentele nu vor fi mari: platforma de brand e foarte bine facuta

de Redactia hotnewstv

Vineri, 30 iulie 2010, 15:18   

Print RSS E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

"Frunza mult discutata clar ca a aparut acolo nu din vina specialistilor de branding ai THR sau a Ministerului Turismului, ci pur si simplu la inspiratia unui art director. Prost este ca tot procesul s-a desfasurat contra timp", cred Victor Dobre si Peter Jansen, reprezentantii unor organizatii ale industriei de comunicare ce au consultat Ministerul in procesul pentru realizarea brandului turistic. "Frunza mult discutata clar ca a aparut acolo nu din vina specialistilor de branding ai THR sau a Ministerului Turismului, ci pur si simplu la inspiratia unui art director. Prost este ca tot procesul s-a desfasurat contra timp", cred Victor Dobre si Peter Jansen, reprezentantii unor organizatii ale industriei de comunicare ce au consultat Ministerul in procesul pentru realizarea brandului turistic.


ARHIVA

TOP articole

Nu exista niciun articol deocamdata in aceasta categorie


Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro